Saturday, April 4, 2009

Hmm..

Erm, dh lma gilew aku x update aku nye blog.. Sbnrnya, aku wt blog nie pn dlu just ska2 jerk.. Coz lec aku yg ajr wt blog nie... Apa yg aku tlis kt dlm nie pn juz ska2 jerk ngan apa yg terlintas kt dlm fikiran aku nie... Ok, ar nk citer ckit ar.. Dh lma gak x brcrita erk.. Aku skunk nie ada kt poli lg.. Skunk nie sem last.. So, mmng seronok giler bla dh nk abis stdy.. Tp, sem nie mmng penat giler coz bnyk giler assgmnt n final project yg sku kns wt.. Pas 2 kna shooting ar nk wr cerita untuk tyangan perdana nnti.. Ari 2 wt dokumentari pasl melaka.. Lec ckp, dokumentari aku best.. Peh..waktu 2 punye ler bangga aku.. Membe2 class aku pn, ckp aku nye dokumentari best..huhu.. Smua yg aku wt nie berbaoli coz dokumentari nie aku jerk yg wt sorang.. Walaupun kumpulan aku ada 5 orang.. So, aku memang banga giler...hehe.. Erm, mngu nie plak kna siapkan ikan n video klip.. Hmm..projek akhir untuk subjek yg lain pn lom siap lg.. Eeeee tension nye sem nie...Aku dk naik fed up dh ari2 cm nie.. Tp, apa bleh et kn kalu dh nma nye blaja..jd kna lar tempuhi walau apa pun rintangan yg datang. Ok, lar, pada korang yg bca blog or yg x bca pn hope doakn aku berjaya k... Ok... burbye...

2 comments:

AIN said...

bagus2!
tahniah amir..
teruskan usaha anda..
pasni buat ar dokumentari tentang aku lak..
lagi mOlOtOp!
hehehe..
........
nanti aku nka tgk ko nyer keje2 tu ye..
bley an??

ali_24 said...

amier..tah cam mn ayat ko lebih kurang cam ayat blog aku..-.-